Strony
- Sprzedaż za granicę
- Rynki e-commerce
- Katalog marketplace
- Baza firm B2B
- Regulacje prawne
- Strona główna
- Case study
- Audyt gotowości do e-eksportu
- Polityka plików cookies
- Regulamin serwisu internetowego cross-border.pl
- Współpracuj z nami
- Klauzula informacyjna
- Korzyści z e-eksportu
- E-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm
Jak zacząć
- Alza – jaki jest model sprzedaży na marketplace konkurującym z Allegro
- Jak stworzyć i zoptymalizować zagraniczną kampanię PPC?
- Czym kierować się przy wyborze kompleksowej platformy sklepu internetowego otwierającego się na zagranicznych klientów?
- Magazyn w Polsce czy za granicą - co wybrać przy sprzedaży cross-border?
- Kampanie PPC w handlu transgranicznym: przewodnik po platformach marketplace
- Influencer Marketing w E-Commerce: Klucz do Sukcesu na Rynkach Zagranicznych
- Jak skutecznie zarządzać płynnością finansową podczas ekspansji zagranicznej?
- Amazon wprowadził ofertę dla nowych sprzedawców - sprzedawaj bez opłat i prowizji!
- Dlaczego wizualne przedstawienie produktu w e-commerce powinno być wysoko na liście priorytetów?
- Jak wybrać platformę dla sklepu internetowego w ekspansji zagranicznej?
- Fulfillment czy własny magazyn – kluczowa decyzja w e-commerce
- Automatyzacja sprzedaży w e-commerce - jak umiejętnie z niej korzystać?
- Ostatni kilometr w logistyce cross-border e-commerce. Wszystko o finalnej drodze w łańcuchu dostaw
- Poznaj trendy i procesy dostaw przesyłek zagranicznych na przykładzie trzech rynków: Włoch, Węgier i Francji
- Jakie ulgi podatkowe są dostępne dla przedsiębiorców z branży e-commerce?
- Jak wykorzystać potencjał czeskiego Allegro wspierając się nowoczesnym oprogramowaniem?
- Rozpocznij sprzedaż na Allegro.cz! Jak reklamować się na czeskim rynku?
- Numer GTIN (kod EAN) otwiera ścieżkę do globalnych marketplace
- Dlaczego spread walutowy jest istotny w sprzedaży cross-border i jak bezpiecznie rozliczać zagraniczne transakcje?
- Big Bang, czyli Wielki Wybuch – poznaj słoweński marketplace z potencjałem
- Jak przygotować firmę do wyjścia ze sprzedażą do zagranicznego e-commerce
- Social Proof - znaczenie w międzynarodowej ekspansji e-commerce
- 5 kluczowych pytań, zanim zaczniesz eksportować swoje produkty w e-commerce
- Myśl jak marketingowiec, czyli korzyści posiadania produktów private label
- Poradnik: Skuteczne pozycjonowanie (SEO) sklepu internetowego na rynkach zagranicznych
- Jak przygotować się do rozpoczęcia zagranicznej promocji marki w social media
- Alibaba.com - Twój start na globalnym rynku B2B
- Poznaj modele logistycznie platformy Amazon FBA i FBM – który z nich lepiej wybrać?
- Jak dobrze wypozycjonować markę na nowym rynku (cz.1)
- Kiedy cena gra rolę – jak operatorzy logistyki kształtują ceny paczek w cross-border
- Sprzedaż w modelu dropshippingu na zagranicznych rynkach – jak zbudować pierwszy sklep?
- Jak dobrze wypozycjonować markę na nowym rynku (cz.2)
- Strategie marketingowe w dropshippingu – jak zbudować plan promocji?
- Zalando – na czym polega model sprzedaży na największym marketplace modowym
- Jak wdrożyć proces rozliczeń transakcji zagranicznych w sklepie internetowym?
- Integracja platformy e-commerce z systemem WMS. Czy warto wdrożyć to rozwiązanie w swojej firmie?
- Analiza rynku – ważny fundament w strategii ekspansji
- Jak tworzyć rich content na potrzeby kart produktowych w e-commerce
- Sprzedaż przez własny sklep internetowy – czy zawsze lepsza od marketplace’u?
- Na których rynkach zagranicznych e-commerce masz szansę na sukces?
- Jak przygotować firmę do sprzedaży na rynkach DACH? Najważniejsze statystyki!
- 5 najważniejszych działań, aby poprawić pozycję SEO na zagranicznym rynku
- Migracja sklepu internetowego – co powinieneś o niej wiedzieć?
- Allegro.cz - wszystko, co warto wiedzieć o Allegro w Czechach na start
- Jak ustalać ceny planując ekspansję zagraniczną?
- Organizacja procesów logistycznych do krajów nordyckich
- Połączenie dropshippingu ze sprzedażą na marketplace – wprowadzenie
- Zrównoważone pakowanie produktów: dobre eko praktyki
- Cross-border do Czech w praktyce. 5 rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sprzedaży
- 5 kroków przygotowania skutecznej logistyki na Ukrainę
- Jak zaplanować akcję promocyjną w sklepie internetowym dla zagranicznych klientów?
- Jak wybrać biuro rachunkowe dla e-commerce?
- Lokalizacja treści dla sklepu internetowego – na czym polega i jak ją skutecznie przeprowadzić?
- Jak logistyka kontraktowa wspiera sprzedaż cross-border?
- Kaufland Global Marketplace – co musisz wiedzieć przed rozpoczęciem sprzedaży?
- Jakie obszary należy uwzględnić podczas lokalizacji sklepu internetowego?
- Mobilna wersja sklepu internetowego – jak rozwinąć, aby nie stracić zagranicznych klientów?
- Fulfillment w cross-border e-commerce
- Shopify – wszystko o platformie e-commerce dla ekspansji zagranicznej
- Zarządzanie ryzykiem walutowym e-eksportera – na co zwrócić uwagę?
- Krótki przewodnik po najpopularniejszych marketplace’ach w Wielkiej Brytanii
- Pigu - dotrzyj na rynki bałtyckie poprzez jeden marketplace
- Transkreacja contentu dla sklepu internetowego – jak ją skutecznie przeprowadzić?
- KROK PO KROKU: Jak przygotować strategię rozpoczęcia e-eksportu
- ManoMano – sprzedawaj artykuły DIY na 5 rynkach jednocześnie
- 10 kluczowych zasad przygotowania tłumaczeń treści w cross-border e-commerce
- Dynamic pricing w praktyce - jak automatycznie zarządzać cenami w cross-border?
- Wybór strategii zagranicznej sprzedaży w e-commerce – sklep internetowy czy marketplace?
- Jak gromadzenie i analizowanie informacji wpływają na sukces sprzedaży na Amazon
- Obsługa klienta na 6 największych rynkach e-commerce – czego oczekują klienci?
- Reguły Incoterms® – co powinieneś wiedzieć jako sprzedawca e-commerce
- Checklista marketplace – sprawdź, czy jesteś przygotowany do sprzedaży
- Skroutz – grecki marketplace, który powinieneś poznać!
- Strategie sprzedaży na zagranicznym marketplace – od czego zacząć i jakie są możliwości skalowania sprzedaży?
- PORADNIK: Analiza konkurencji w zagranicznym e-commerce krok po kroku
- Lokalna obsługa klienta, czyli jeden z najważniejszy elementów w ekspansji zagranicznej
- Jak optymalizować koszty transportu transgranicznego we współpracy z brokerem logistycznym?
- Na czym polega sprzedaż na eBay i jak ją zacząć?
- Jak skutecznie obsługiwać zwroty międzynarodowe? Wyzwania i rozwiązania
- Rejestracja w niemieckim systemie LUCID krok po kroku
- Jak z powodzeniem wkroczyć na brytyjski rynek marketplace?
- Jak sprawdzić potencjał swojego produktu w danym kraju?
- Integracje e-commerce – dlaczego warto i jak wybrać swój pierwszy system
- UX w logistyce: czego pragną kupujący online?
- Jak skutecznie obsłużyć zagranicznego klienta? Praktyczne wskazówki dla e-commerce
- Cztery główne modele logistyczne w e-commerce – który z nich wybrać?
- Kryteria dostosowania strony internetowej do sprzedaży w UK – Twoja checklista!
- Blokady konta na Amazon – wszystko, co musisz wiedzieć
- Jak centra fulfillmentowe wspierają e-commerce w czasie szczytów sprzedażowych?
- eMag: jak zostać potentatem tej platformy?
- Jak zapewnić skuteczne metody płatności w handlu międzynarodowym?
- Jak zoptymalizować koszty przyjmowania płatności od zagranicznych marketplace’ów i bramek płatniczych
- Rozliczanie podatku VAT ze sprzedaży na marketplace
- Cross-border w krajach adriatyckich – atrakcyjne rynki dla polskiego e-commerce
- Kod HS – czym jest, jak go znaleźć i czy „przydaje się” w sprzedaży e-commerce za granicę
- Posiadanie bloga firmy kluczem dotarcia do międzynarodowego klienta
- Co możesz zyskać, prowadząc e-sprzedaż na zagranicznych platformach marketplace
- Magento - silnik sklepu internetowego, który napędza ekspansję zagraniczną
- Reklamy PPC za granicą – sposób na zwiększenie sprzedaży online
- Karty produktowe – dlaczego są istotnym narzędziem w sprzedaży online?
- Współpraca z dostawcami usług cross-border - skorzystaj z dostępnej bazy usługodawców
- 5 wyzwań logistyki cross-border i jak sobie z nimi poradzić
- Fakty i mity na temat transgranicznego handlu przez Internet
- 10 korzyści rozszerzenia działalności sprzedażowej na zagraniczne rynki e-commerce
- Ograniczenia w przesyłkach zagranicznych – czego nie wysyłać i jakie dokumenty przygotować?
- E-eksport – największy trend we współczesnym e-commerce
- PORADNIK: Jak przygotować swój sklep internetowy do zagranicznej sprzedaży
- Korzyści z outsourcingu usług kompleksowej obsługi sprzedaży na marketplace‘ach
- E-commerce i wyzwania językowe – dlaczego należy unikać automatycznych tłumaczeń?
- Ekspansja zagraniczna: Jak uniknąć typowych błędów w sprzedaży międzynarodowej
- Czym powinna charakteryzować się efektywna platforma e-commerce w ekspansji zagranicznej?
- 5 kluczowych aspektów sprawnej logistyki do Rumunii
- Jak rozliczyć podatek VAT w sprzedaży dropshipping
- Wszystko, co warto wiedzieć o modelu Amazon Vendor Central
- Opisy produktów w e-sklepie: własne czy od producenta?
- Jak założyć i skonfigurować konto sprzedawcy na Amazon, Kaufland, Cdiscount i eBay?
- Jak dostosować ofertę do klienta na rynku niemieckim? Różnice kulturowe i konsumenckie
- Poradnik dla początkujących sprzedawców na zagranicznym marketplace - gdzie zdobyć informacje i porady?
- Budowanie przewagi konkurencyjnej w niemieckim e-commerce krok po kroku
- Zapłać za cło swojego klienta w Wielkiej Brytanii, czyli dostawa na warunkach DDP
- Jak przygotować najlepszą wizytówkę naszej oferty, czyli skuteczną kartę produktową?
- Dlaczego warto tworzyć karty produktowe w lokalnych językach i je nieustannie optymalizować?
- Jak skutecznie prowadzić kampanię reklamową na marketplace?
- Kampanie reklamowe Amazon Ads – co warto o nich wiedzieć?
- Jak stworzyć skuteczną strategię zwrotów zagranicznych?
- Jak zoptymalizować proces rozliczeń transakcji międzynarodowych na platformach marketplace?
- Jak przygotować się do sprzedaży na marketplace przy wykorzystaniu platformy numerów GTIN – eProdukty
- Wybór i rejestracja domeny dla zagranicznego sklepu internetowego
- Jak wybrać odpowiedni model sprzedażowy na Amazon: Seller czy Vendor?
- Poznaj narzędzia analityczne wspomagające sprzedaż na marketplace
- Czym się kierować przy wyborze pierwszego zagranicznego marketplace
- Jak przygotować regulamin sklepu internetowego na nowym rynku UE?
- Zwroty zamówień w cross-border e-commerce – co warto wiedzieć przygotowując się do sprzedaży zagranicznej?
- CDON marketplace - ruszaj do Skandynawii i rozpocznij sprzedaż
- Jak rozpocząć zagraniczną sprzedaż na Amazon? Porady w kilku krokach
- Przygotowanie do ekspansji w krajach bałtyckich w 6 krokach
- Cena i jakość – 5 najważniejszych pytań o logistykę transgraniczną dla e-commerce
- Przewodnik po organizacji procesów logistycznych do krajów UE krok po kroku
- Niemcy jako świetny kierunek eksportowy dla polskich przedsiębiorców
- Największe wyzwania sprzedawców na Amazon oraz jak je pokonać
- Jak zbudować ekosklep w 2024? Ekologistyka krok po kroku
- Wizytówka Google My Business znaczącym wsparciem w rozwoju e-commerce za granicą
- Czym są dynamiczne ceny i jak mogą Ci pomóc w sprzedaży zagranicznej?
- Microsoft Advertising — czym jest i czy warto go wykorzystać w sprzedaży międzynarodowej?
- Sprzedaż online do Wielkiej Brytanii w 5 krokach
- Native speaker i lokalizacja językowa, czyli osiągnij doskonałość w treściach e-commerce
Regulacje prawne
- Dyrektywa Omnibus – jak różni się w poszczególnych państwach członkowskich UE?
- Kiedy należy zarejestrować się do VAT za granicą?
- Procedura reklamacyjna – podobieństwa i różnice w krajach członkowskich Unii Europejskiej cz. 2
- VAT OSS – sprawdź, co powinien wiedzieć każdy przedsiębiorca MŚP
- Podstawowe zagadnienia związane z podatkiem VAT w Unii Europejskiej
- 8 pytań o pakiet e-commerce – sprawdź, co powinieneś wiedzieć
- Zmiany w podatku VAT od 1 stycznia 2024 roku
- Apel Krajowej Izby Gospodarczej dot. prac nad rozwiązaniami VAT w erze cyfrowej (ViDA)
- CESOP - zasady Centralnego Elektronicznego Systemu Informacji o Płatnościach. Uszczelnienie VAT w e-commerce.
- VAT IOSS, czyli ułatwienie w rozliczeniach podatku VAT od towarów importowanych z krajów trzecich
- GPSR: Nowe wymagania dla sprzedawców w e-commerce. Jak przygotować się do nadchodzących zmian?
- Czym jest wewnątrzwspólnotowa sprzedaż towarów na odległość (WSTO)?
- Jak uzyskać i co powinniście wiedzieć o europejskim numerze VAT?
- VAT OSS 2.0 – nadchodzą zmiany w ramach unijnego pakietu VAT in Digital Age
- Procedura reklamacyjna – podobieństwa i różnice w krajach członkowskich Unii Europejskiej
- Jakie korzyści e-eksporterom zapewnia Jednolity rynek UE?
- Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta w Unii Europejskiej a e-commerce
- Numer EORI i deklaracja INTRASTAT– czym są i jak je uzyskać?
- Dyrektywa DAC7 – wyjaśniamy, na czym polegają obowiązki dla operatorów platform cyfrowych
B2B Partners
- Gonito
- Ebury
- Taxology
- iCEA Group
- BaseLinker
- DPD Polska
- IdoSell
- Droplo
- Terminus Group
- Nethansa
- Paxy Courier
- GLOBAL24
- Deltologic
- Custommerce
- Arvato
- ecommerce.legal
- Paszport do Eksportu
- Sales Intelligence
- Eurocommerce
- Mindfuture
- Alsendo
- Packeta
- Globkurier.pl
- AMZTeam.pro by EBISU
- Neadoo
- PromoTraffic
- Olza Logistic
- Fast White Cat
- Shumee
- Salesupply
- Cinkciarz.pl
- Trusted Shops
- Dealavo
- Apilo
- Selium
- Consulting Hungary
- Spring GDS
- Shoper
- ASB Group
- Expandeco
- Satisfly
- Get Noticed Agency
- SEOgroup
- GS1 Polska
- ArcusLink
- Romicore
- Sellify
- Olimp Marketplace
- amavat®
- Sintra Digital Business
- ITL – Menedżer Wysyłek
- CrossBorder Logistics
- Direct Link
- AtomStore
- E-multicontent
- Linker Cloud
- M.B.B. Logistics
- Omnipack
- MakesYouLocal
- Zaufane.pl
- 7 Party Logistics + Sales
- Romania Express Courier & Logistics
- Brandly360
- Ambro Express