Strony
- E-eksport w pigułce
- Jak zacząć?
- Poznaj rynki
- Katalog marketplace
- Znajdź partnera B2B
- Regulacje prawne
- Strona główna
- Audyt gotowości do e-eksportu
- Polityka plików cookies
- Regulamin serwisu internetowego cross-border.pl
- Współpracuj z nami
- Klauzula informacyjna
- Korzyści z e-eksportu
- E-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm
Jak zacząć
- Alza – jaki jest model sprzedaży na marketplace konkurującym z Allegro
- Jak stworzyć i zoptymalizować zagraniczną kampanię PPC?
- Czym kierować się przy wyborze kompleksowej platformy sklepu internetowego otwierającego się na zagranicznych klientów?
- Magazyn w Polsce czy za granicą - co wybrać przy sprzedaży cross-border?
- Jak skutecznie zarządzać płynnością finansową podczas ekspansji zagranicznej?
- Jak wybrać platformę dla sklepu internetowego w ekspansji zagranicznej?
- Numer GTIN (kod EAN) otwiera ścieżkę do globalnych marketplace
- Dlaczego spread walutowy jest istotny w sprzedaży cross-border i jak bezpiecznie rozliczać zagraniczne transakcje?
- Jak przygotować firmę do wyjścia ze sprzedażą do zagranicznego e-commerce
- Social Proof - znaczenie w międzynarodowej ekspansji e-commerce
- 5 kluczowych pytań, zanim zaczniesz eksportować swoje produkty w e-commerce
- Myśl jak marketingowiec, czyli korzyści posiadania produktów private label
- Poradnik: Skuteczne pozycjonowanie (SEO) sklepu internetowego na rynkach zagranicznych
- Jak przygotować się do rozpoczęcia zagranicznej promocji marki w social media
- Poznaj modele logistycznie platformy Amazon FBA i FBM – który z nich lepiej wybrać?
- Sprzedaż w modelu dropshippingu na zagranicznych rynkach – jak zbudować pierwszy sklep?
- Strategie marketingowe w dropshippingu – jak zbudować plan promocji?
- Zalando – na czym polega model sprzedaży na największym marketplace modowym
- Jak wdrożyć proces rozliczeń transakcji zagranicznych w sklepie internetowym?
- Integracja platformy e-commerce z systemem WMS. Czy warto wdrożyć to rozwiązanie w swojej firmie?
- 5 najważniejszych działań, aby poprawić pozycję SEO na zagranicznym rynku
- Jak ustalać ceny planując ekspansję zagraniczną?
- Organizacja procesów logistycznych do krajów nordyckich
- Połączenie dropshippingu ze sprzedażą na marketplace – wprowadzenie
- Zrównoważone pakowanie produktów: dobre eko praktyki
- Cross-border do Czech w praktyce. 5 rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sprzedaży
- Lokalizacja treści dla sklepu internetowego – na czym polega i jak ją skutecznie przeprowadzić?
- Jak logistyka kontraktowa wspiera sprzedaż cross-border?
- Kaufland Global Marketplace – co musisz wiedzieć przed rozpoczęciem sprzedaży?
- Jakie obszary należy uwzględnić podczas lokalizacji sklepu internetowego?
- Fulfillment w cross-border e-commerce
- Zarządzanie ryzykiem walutowym e-eksportera – na co zwrócić uwagę?
- Pigu - dotrzyj na rynki bałtyckie poprzez jeden marketplace
- Transkreacja contentu dla sklepu internetowego – jak ją skutecznie przeprowadzić?
- KROK PO KROKU: Jak przygotować strategię rozpoczęcia e-eksportu
- 10 kluczowych zasad przygotowania tłumaczeń treści w cross-border e-commerce
- Dynamic pricing w praktyce - jak automatycznie zarządzać cenami w cross-border?
- Wybór strategii zagranicznej sprzedaży w e-commerce – sklep internetowy czy marketplace?
- Obsługa klienta na 6 największych rynkach e-commerce – czego oczekują klienci?
- Checklista marketplace – sprawdź, czy jesteś przygotowany do sprzedaży
- Skroutz – grecki marketplace, który powinieneś poznać!
- Strategie sprzedaży na zagranicznym marketplace – od czego zacząć i jakie są możliwości skalowania sprzedaży?
- PORADNIK: Analiza konkurencji w zagranicznym e-commerce krok po kroku
- Jak optymalizować koszty transportu transgranicznego we współpracy z brokerem logistycznym?
- Jak skutecznie obsługiwać zwroty międzynarodowe? Wyzwania i rozwiązania
- Rejestracja w niemieckim systemie LUCID krok po kroku
- Integracje e-commerce – dlaczego warto i jak wybrać swój pierwszy system
- UX w logistyce: czego pragną kupujący online?
- Jak skutecznie obsłużyć zagranicznego klienta? Praktyczne wskazówki dla e-commerce
- Cztery główne modele logistyczne w e-commerce – który z nich wybrać?
- Blokady konta na Amazon – wszystko, co musisz wiedzieć
- Jak centra fulfillmentowe wspierają e-commerce w czasie szczytów sprzedażowych?
- Jak zapewnić skuteczne metody płatności w handlu międzynarodowym?
- Jak zoptymalizować koszty przyjmowania płatności od zagranicznych marketplace’ów i bramek płatniczych
- Rozliczanie podatku VAT ze sprzedaży na marketplace
- Co możesz zyskać, prowadząc e-sprzedaż na zagranicznych platformach marketplace
- Magento - silnik sklepu internetowego, który napędza ekspansję zagraniczną
- Reklamy PPC za granicą – sposób na zwiększenie sprzedaży online
- Karty produktowe – dlaczego są istotnym narzędziem w sprzedaży online?
- 5 wyzwań logistyki cross-border i jak sobie z nimi poradzić
- Fakty i mity na temat transgranicznego handlu przez Internet
- 10 korzyści rozszerzenia działalności sprzedażowej na zagraniczne rynki e-commerce
- E-eksport – największy trend we współczesnym e-commerce
- PORADNIK: Jak przygotować swój sklep internetowy do zagranicznej sprzedaży
- Korzyści z outsourcingu usług kompleksowej obsługi sprzedaży na marketplace‘ach
- E-commerce i wyzwania językowe – dlaczego należy unikać automatycznych tłumaczeń?
- 5 kluczowych aspektów sprawnej logistyki do Rumunii
- Jak rozliczyć podatek VAT w sprzedaży dropshipping
- Wszystko, co warto wiedzieć o modelu Amazon Vendor Central
- Jak założyć i skonfigurować konto sprzedawcy na Amazon, Kaufland, Cdiscount i eBay?
- Jak dostosować ofertę do klienta na rynku niemieckim? Różnice kulturowe i konsumenckie
- Poradnik dla początkujących sprzedawców na zagranicznym marketplace - gdzie zdobyć informacje i porady?
- Zapłać za cło swojego klienta w Wielkiej Brytanii, czyli dostawa na warunkach DDP
- Jak przygotować najlepszą wizytówkę naszej oferty, czyli skuteczną kartę produktową?
- Dlaczego warto tworzyć karty produktowe w lokalnych językach i je nieustannie optymalizować?
- Jak skutecznie prowadzić kampanię reklamową na marketplace?
- Kampanie reklamowe Amazon Ads – co warto o nich wiedzieć?
- Jak zoptymalizować proces rozliczeń transakcji międzynarodowych na platformach marketplace?
- Jak przygotować się do sprzedaży na marketplace przy wykorzystaniu platformy numerów GTIN – eProdukty
- Wybór i rejestracja domeny dla zagranicznego sklepu internetowego
- Jak wybrać odpowiedni model sprzedażowy na Amazon: Seller czy Vendor?
- Poznaj narzędzia analityczne wspomagające sprzedaż na marketplace
- Czym się kierować przy wyborze pierwszego zagranicznego marketplace
- Jak przygotować regulamin sklepu internetowego na nowym rynku UE?
- Zwroty zamówień w cross-border e-commerce – co warto wiedzieć przygotowując się do sprzedaży zagranicznej?
- Jak rozpocząć zagraniczną sprzedaż na Amazon? Porady w kilku krokach
- Przygotowanie do ekspansji w krajach bałtyckich w 6 krokach
- Przewodnik po organizacji procesów logistycznych do krajów UE krok po kroku
- Największe wyzwania sprzedawców na Amazon oraz jak je pokonać
- Czym są dynamiczne ceny i jak mogą Ci pomóc w sprzedaży zagranicznej?
- Sprzedaż online do Wielkiej Brytanii w 5 krokach
- Native speaker i lokalizacja językowa, czyli osiągnij doskonałość w treściach e-commerce
Regulacje prawne
- Dyrektywa Omnibus – jak różni się w poszczególnych państwach członkowskich UE?
- Kiedy należy zarejestrować się do VAT za granicą?
- VAT OSS – sprawdź, co powinien wiedzieć każdy przedsiębiorca MŚP
- Podstawowe zagadnienia związane z podatkiem VAT w Unii Europejskiej
- 8 pytań o pakiet e-commerce – sprawdź, co powinieneś wiedzieć
- VAT IOSS, czyli ułatwienie w rozliczeniach podatku VAT od towarów importowanych z krajów trzecich
- Czym jest wewnątrzwspólnotowa sprzedaż towarów na odległość (WSTO)?
- Jak uzyskać i co powinniście wiedzieć o europejskim numerze VAT?
- VAT OSS 2.0 – nadchodzą zmiany w ramach unijnego pakietu VAT in Digital Age
- Jakie korzyści e-eksporterom zapewnia Jednolity rynek UE?
- Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta w Unii Europejskiej a e-commerce
B2B Partners
- Gonito
- Ebury
- Taxology
- iCEA Group
- BaseLinker
- DPD Polska
- Paxy Courier
- Sales Intelligence
- Droplo
- Terminus Group
- Nethansa
- GLOBAL24
- Deltologic
- Custommerce
- Packeta
- Globkurier.pl
- Olza Logistic
- ecommerce.legal
- Shumee
- Salesupply
- Cinkciarz.pl
- Trusted Shops
- Dealavo
- Consulting Hungary
- ASB Group
- Expandeco
- Satisfly
- Get Noticed Agency
- GS1 Polska
- ArcusLink
- Romicore
- Olimp Marketplace
- amavat®
- Sintra Digital Business
- ITL – Menedżer Wysyłek
- CrossBorder Logistics
- Direct Link
- AtomStore
- E-multicontent
- Linker Cloud
- M.B.B. Logistics
- Omnipack
- MakesYouLocal
- Zaufane.pl
- 7 Party Logistics + Sales
- Romania Express Courier & Logistics
- Ambro Express