AtomStore

AtomStore to platforma e-commerce dla dużych i średnich sklepów internetowych, która pozwala elastycznie zarządzać ofertą i szybko skalować sprzedaż. System działa w modelu SaaS Enterprise i jest dedykowany każdemu modelowi biznesowemu - B2C, B2B oraz omnichannel. Nasze rozwiązanie oferuje wszystko, czego potrzebujesz w sklepie online w jednym miejscu.

Integracje e-commerce, Narzędzie e-commerce, Platforma e-commerce, SEO

Kraków

atomstore

Platforma e-commerce AtomStore daje możliwość elastycznego zarządzania sklepem internetowym, jest stabilna (100% dostępności usług podczas największych peaków sprzedażowych), a także umożliwia szybkie skalowanie biznesu. Dzięki licznym integracjom z narzędziami księgowymi, magazynowymi, hurtowniami oraz dostawcami systemów wspierających sprzedaż w sieci, sprzedawcy dostają wszystko, co jest potrzebne do prowadzenia i rozwoju biznesu w jednym miejscu. Przedsiębiorcy korzystający z tej platformy cenią sobie fakt, że AtomStore współpracuje z najlepszymi agencjami  SEO, SEM i UX regularnie wykonując audyty, a przede wszystkim to, że jest ona dostosowana do sprzedaży międzynarodowej.

Usługi dostępne w ofercie firmy AtomStore

AtomStore posiada liczne funkcje, które umożliwiają skuteczną sprzedaż cross-border, w tym m.in.:

  • Wielojęzyczność,
  • wielowalutowość,
  • walidacja formularzy zamówienia,
  • narzędzia do międzynarodowego SEO,
  • dostęp do lokalnych form płatności i kurierów,
  • lokalne stawki VAT i faktury ZW do płatników VAT,
  • elastyczne zarządzanie stawkami podatkowymi oraz kursami walut.

Zainteresowała Cię oferta tej firmy?

Poprzez naszą platformę masz możliwość przesłania swojego zapytania o współpracę bezpośrednio do jej przedstawicieli!

W tym celu użyj poniższego formularza kontaktowego.

    Przeczytaj artykuły AtomStore

    Czym powinna charakteryzować się efektywna platforma e-commerce w ekspansji zagranicznej?

    Sprzedaż przez własny sklep

    Ekspansja zagraniczna to ambitny krok dla każdego e-commerce, jednak niesie też ze sobą wiele korzyści. Otwiera bowiem drzwi do nowych rynków i większych możliwości sprzedażowych, a co za tym idzie...

    Mobilna wersja sklepu internetowego – jak rozwinąć, aby nie stracić zagranicznych klientów?

    Sprzedaż przez własny sklep

    W erze cyfrowej rewolucji mobilność stała się kluczowym czynnikiem determinującym sukces w e-commerce. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii oraz coraz większym udziałem użytkowników korzystający...

    Migracja sklepu internetowego – co powinieneś o niej wiedzieć?

    Sprzedaż przez własny sklep

    W dynamicznym świecie e-commerce ciągłe dostosowywanie się do zmieniających się trendów, technologii i oczekiwań klientów jest kluczowym elementem sukcesu. Zdarza się jednak, że przejście na wyższy...