W Paxy realizujemy usługi kurierskie przesyłek zagranicznych z polskich sklepów internetowych do 20 krajów Europy w zakresie dostaw, logistyki zwrotów, wsparcia sprzedaży i contact center. Obsługujemy również pełen zakres fulfillment dla e-commerce.
Od 9 lat zajmujemy się dostarczaniem przesyłek z Polski do krajów europejskich. Oferujemy pełną logistykę - od magazynowania towarów i przyjmowania zamówień, po pakowanie i dostarczanie przesyłek z naszego magazynu bezpośrednio do klientów końcowych za granicą.
Naszym klientom udostępniamy autorski panel kurierski Paxy, do zarządzania towarem na magazynie z możliwością dodawania zleceń, śledzenia przesyłek online, czy monitorowania statusów pobrań. Sklepy internetowe łączymy z systemem kurierskim Paxy poprzez API, a w nim automatyczne tworzenie książek nadawczych i drukowanie etykiet Paxy.
Realizujemy pełną obsługę contact center dla odbiorców przesyłek z zagranicy wraz z obsługą sklepu online naszego klienta e-commerce. Rozmawiamy z kupującymi w ich ojczystym języku, odpisujemy na maile i tłumaczymy treści w ramach współpracy z Paxy.
Żory
Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Bułgaria, Grecja, Chorwacja, Słowenia, Litwa, Łotwa, Estonia, Austria, Niemcy, Szwecja, Dania, Finlandia, Włochy, Francja, Belgia i Luksemburg.
Każdego dnia roboczego utrzymujemy kontakt z zagranicznymi klientami Twojego sklepu internetowego. Pozyskujemy również nowych klientów, poprzez obsługę zapytań ofertowych. Nasz przeszkolony zespół native speakerów, obsługuje połączenia telefoniczne oraz e-maile w dedykowanym systemie Contact Center, jednocześnie komunikując się z pracownikami Twojego sklepu w języku polskim. Twój zespół na bieżąco może śledzić nasze działania, a Ty co miesiąc otrzymujesz raport z naszej pracy.
W jakich językach działamy?
Zagraniczny adres do zwrotów
Dzięki zagranicznym magazynom Paxy, przesyłki zwrotne Twoich odbiorców docierają na lokalny adres w danym kraju. Udostępnij adres naszego magazynu w swoim sklepie internetowym i zdobądź zaufanie nowych klientów.
Codzienny transport zwrotów
Każdego dnia wszystkie przesyłki zwrotne transportowane są do polskiego magazynu Paxy, abyś w każdej chwili mógł zlecić ich wysłanie do siedziby swojej firmy.
Zwroty zawsze pod ręka
Masz dostęp do wszystkich swoich zwrotów online i dowiadujesz się o nich jako pierwszy. Kliknij zlecenie w systemie Paxy, a my wyślemy je tego samego dnia.
System wysyłkowy Paxy został od początku do końca zaprojektowany i stworzony przez nas, zgodnie z potrzebami naszych klientów e-commerce. Umożliwia komunikowanie się systemów między sobą, na drodze: panel Paxy – sklep internetowy. Nasza aplikacja umożliwia m.in. automatyczne tworzenie listów przewozowych, drukowanie etykiet, śledzenie trackingu przesyłek. Dzięki aplikacji zaoszczędzisz mnóstwo czasu potrzebnego do ręcznego wpisywania danych klientów w panelu wysyłkowym.
Jesteśmy zintegrowani z popularnymi platformami sklepowymi, między innymi: Base Linker, Red Cart, IAI Shop, Presta Shop, Magento i wiele innych
Jak działamy?
Przyjęcie towaru na magazyn – odbieramy dostawę towaru klienta na nasz magazyn i starannie przyjmujemy produkty. Tworzymy aktualny stan magazynowy.
Magazynowanie – towar jest bezpiecznie przechowywany – czekamy na pierwsze zamówienia Twoich klientów.
Kompletowanie zamówień – nasz magazyn przyjmuje i przygotowuje wszystkie złożone zamówienia do godziny 20:00.
Pakowanie – karton, koperta, a może foliopak? Pakujemy zawsze zgodnie ze standardami naszego klienta.
Dostawa – z fulfillment Paxy dostarczasz produkty klientów najszybciej jak to możliwe, za sprawą naszych kompleksowych usług logistycznym dla e-commerce.
Obsługa zwrotów – dzięki zagranicznym magazynom Paxy, możesz przyjmować zwroty swoich klientów i pozycjonować się jako lokalny sprzedawca online.
Poprzez naszą platformę masz możliwość przesłania swojego zapytania o współpracę bezpośrednio do jej przedstawicieli!
W tym celu użyj poniższego formularza kontaktowego.