Salesupply

W Salesupply wierzymy, że kluczem do sukcesu, zarówno międzynarodowego jak i lokalnego, jest satysfakcja klienta. Chcąc dotrzeć do odbiorców nie ma miejsca na barierę językową czy kulturową. Dzięki naszym native speakerom w Europie i USA pomagamy przedsiębiorcom zapewnić obsługę klienta na poziomie lokalnych firm, a nawet lepszą. Posiadamy integracje dla najczęściej używanych platform e-commerce i systemów ERP. Ponad 500 marek wybrało Salesupply, aby poprawić jakość obsługi klienta.
Dodatkowo w Salesupply oferujemy międzynarodową sieć fulfillment dla sklepów internetowych. Dzięki naszemu wsparciu, możesz międzynarodowo lub lokalnie obsługiwać magazynowanie przesyłek, wysyłkę oraz odbiór.
Niezależnie od tego czy chcesz zlecić na zewnątrz całą obsługę klienta czy szukasz wsparcia „po godzinach” wieczorami i w weekendy, eksperci Salesupply są do Twojej dyspozycji. Odciąż swoich pracowników i skup się na rozwoju swojej firmy.

Cross-dock, Fulfillment, Lokalizacja sklepu internetowego, Lokalny adres, Lokalny numer telefonu, Magazynowanie, Obsługa klienta zagranicznego, Obsługa zwrotów, Tłumaczenia

Zielona Góra

Usługi dostępne w ofercie firmy Salesupply

Obsługa klienta – Salesupply oferuje profesjonalne call center w ponad 25 językach, obsługiwane przez natywnych agentów. Nasz elastyczny model rozliczeń opiera się na ilości połączeń, co sprawia, że nasze usługi są również korzystne dla firm, które dopiero zaczynają swoją ekspansję. Bez względu na to, czy potrzebujesz wsparcia w czasie wzmożonego ruchu, czy chcesz zapewnić obsługę klienta na nowym rynku, jesteśmy gotowi do działania.

Międzynarodowa sieć fulfillment dla sklepów internetowych – dzięki wsparciu Salesupply możesz międzynarodowo lub lokalnie obsługiwać magazynowanie przesyłek, wysyłkę oraz odbiór. Oferujemy dedykowany magazyn dla sklepu internetowego, co usprawnia logistykę krajową i zagraniczną. Nasza sieć obejmuje magazyny w USA, Chinach, Niemczech, Szwajcarii, Holandii, Belgii, Francji, Danii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, a także w Polsce.

Obsługa zwrotów i reklamacji – dzięki usłudze zwrotów Salesupply możesz zaoferować swoim klientom w 17 różnych krajach lokalny adres zwrotny. Oprócz lokalnego przetwarzania i magazynowania, w naszych centrach zwrotów możemy również zająć się testowaniem, odnawianiem, a nawet utylizacją zwracanych produktów.

Wsparcie w ekspansji międzynarodowej – dzięki ponad 13-letniemu doświadczeniu w międzynarodowym e-commerce opracowaliśmy sprawdzoną metodę, która pozwala wejść na nowy rynek w ciągu 8 tygodni. Zajmiemy się wszystkim: od lokalizacji strony (stron) po obsługę klienta, zarządzanie zamówieniami i logistykę. Skorzystaj z łatwego dostępu do rynków europejskich dzięki współpracy z jednym partnerem: Salesupply.

Zainteresowała Cię oferta tej firmy?

Poprzez naszą platformę masz możliwość przesłania swojego zapytania o współpracę bezpośrednio do jej przedstawicieli!

W tym celu użyj poniższego formularza kontaktowego.

    Przeczytaj artykuły Salesupply

    Krótki przewodnik po najpopularniejszych marketplace’ach w Wielkiej Brytanii

    Sprzedaż na marketplace

    Wielka Brytania jest jednym z największych rynków e-commerce na Świecie[1]   zajmując trzecie miejsce na podium w światowym rankingu. Jest ona nie tylko atrakcyjnym rynkiem e-commerce, ale także st...

    Jak skutecznie obsługiwać zwroty międzynarodowe? Wyzwania i rozwiązania

    Logistyka

    Zwroty w handlu elektronicznym stanowią istotne wyzwanie dla przedsiębiorców, które niekiedy może spędzać sen z powiek. Nie można ich jednak uznawać za całkowicie negatywne zjawisko. Kluczowym elem...

    Jak skutecznie obsłużyć zagranicznego klienta? Praktyczne wskazówki dla e-commerce

    Sprzedaż przez własny sklep

    Obsługa klienta jest kluczowym elementem sukcesu w sprzedaży. Zapewnienie jej na satysfakcjonującym poziomie dla klientów lokalnych jest już sporym wyzwaniem dla przedsiębiorcy, a kiedy decyduje si...