W Salesupply wierzymy, że kluczem do sukcesu, zarówno międzynarodowego jak i lokalnego, jest satysfakcja klienta. Chcąc dotrzeć do odbiorców nie ma miejsca na barierę językową czy kulturową. Dzięki naszym native speakerom w Europie i USA pomagamy przedsiębiorcom zapewnić obsługę klienta na poziomie lokalnych firm, a nawet lepszą. Posiadamy integracje dla najczęściej używanych platform e-commerce i systemów ERP. Ponad 500 marek wybrało Salesupply, aby poprawić jakość obsługi klienta.
Dodatkowo w Salesupply oferujemy międzynarodową sieć fulfillment dla sklepów internetowych. Dzięki naszemu wsparciu, możesz międzynarodowo lub lokalnie obsługiwać magazynowanie przesyłek, wysyłkę oraz odbiór.
Niezależnie od tego czy chcesz zlecić na zewnątrz całą obsługę klienta czy szukasz wsparcia „po godzinach” wieczorami i w weekendy, eksperci Salesupply są do Twojej dyspozycji. Odciąż swoich pracowników i skup się na rozwoju swojej firmy.
Zielona Góra
Obsługa klienta – Salesupply oferuje profesjonalne call center w ponad 25 językach, obsługiwane przez natywnych agentów. Nasz elastyczny model rozliczeń opiera się na ilości połączeń, co sprawia, że nasze usługi są również korzystne dla firm, które dopiero zaczynają swoją ekspansję. Bez względu na to, czy potrzebujesz wsparcia w czasie wzmożonego ruchu, czy chcesz zapewnić obsługę klienta na nowym rynku, jesteśmy gotowi do działania.
Międzynarodowa sieć fulfillment dla sklepów internetowych – dzięki wsparciu Salesupply możesz międzynarodowo lub lokalnie obsługiwać magazynowanie przesyłek, wysyłkę oraz odbiór. Oferujemy dedykowany magazyn dla sklepu internetowego, co usprawnia logistykę krajową i zagraniczną. Nasza sieć obejmuje magazyny w USA, Chinach, Niemczech, Szwajcarii, Holandii, Belgii, Francji, Danii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, a także w Polsce.
Obsługa zwrotów i reklamacji – dzięki usłudze zwrotów Salesupply możesz zaoferować swoim klientom w 17 różnych krajach lokalny adres zwrotny. Oprócz lokalnego przetwarzania i magazynowania, w naszych centrach zwrotów możemy również zająć się testowaniem, odnawianiem, a nawet utylizacją zwracanych produktów.
Wsparcie w ekspansji międzynarodowej – dzięki ponad 13-letniemu doświadczeniu w międzynarodowym e-commerce opracowaliśmy sprawdzoną metodę, która pozwala wejść na nowy rynek w ciągu 8 tygodni. Zajmiemy się wszystkim: od lokalizacji strony (stron) po obsługę klienta, zarządzanie zamówieniami i logistykę. Skorzystaj z łatwego dostępu do rynków europejskich dzięki współpracy z jednym partnerem: Salesupply.
Poprzez naszą platformę masz możliwość przesłania swojego zapytania o współpracę bezpośrednio do jej przedstawicieli!
W tym celu użyj poniższego formularza kontaktowego.
Przeczytaj artykuły Salesupply