Poznaj firmy, które wspierają polskich przedsiębiorców MŚP w prowadzeniu internetowej sprzedaży za granicę. To grono doświadczonych ekspertów z całej Polski. Specjalizują się w wielu obszarach e-commerce, w tym sprzedaży, integracji systemów e-commerce, obsługą fulfillment i wysyłki zamówień.
Kategorie
Gonito
Gonito to zespół ekspertów z branży e-commerce, który wspiera w obsłudze i skalowaniu sprzedaży.
sprawdź ofertęEbury
Ebury to międzynarodowy fintech specjalizujący się w usługach finansowych dla MŚP, który posiada status instytucji pieniądza elektronicznego.
sprawdź ofertęTaxology
Taxology zapewnia kompleksowe wsparcie w obszarze podatku VAT firmom z branży e-commerce.
sprawdź ofertęiCEA Group
iCEA Group to międzynarodowa agencja digital marketingu, która od 16 lat wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu.
sprawdź ofertęBaseLinker
Najbardziej zaawansowany system do zarządzania e-commerce w jednym miejscu. Wspiera rozwoju biznesu, oszczędza czas i pieniądze i poprawia obsługę klienta.
sprawdź ofertęCzy chciałbyś, aby znalazła się tutaj wizytówka Twojej firmy? Zgłoś się do nas, jeśli chcesz być częścią portalu cross-border.pl!
współpracuj z namiDPD Polska
Jesteśmy częścią Geopost, jednej z największych międzynarodowych sieci kurierskich, która doręcza codziennie przesyłki na całym świecie.
sprawdź ofertęPaxy Courier
Międzynarodowy kurier e-commerce - obsługa logistyczna przesyłek zagranicznych z polskich sklepów internetowych do odbiorców w 20 krajach Europy.
sprawdź ofertęSales Intelligence
Od 11 lat dostarczamy kompleksowe rozwiązania marketingowe dla sektora e-commerce, w tym zajmujemy się wdrażaniem sklepów internetowych (zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym).
sprawdź ofertęDroplo
Platforma e-commerce dla B2B, która łączy zweryfikowanych dostawców wysokomarżowych produktów i sprzedawców z całej UE.
sprawdź ofertęTerminus Group
Wspieramy przedsiębiorców w zastosowaniu przepisów celnych w handlu międzynarodowym. Wykonujemy eksport i import w Polsce i zagranicą.
sprawdź ofertęNethansa
Pomagamy zwiększać zyski na marketplace’ach, dostarczając usługi wsparcia sprzedaży oraz zaawansowany system do dynamic pricingu.
sprawdź ofertęNajnowsze artykuły
Integracja platformy e-commerce z systemem WMS. Czy warto wdrożyć to rozwiązanie w swojej firmie?
Logistyka
Integracja systemu WMS z platformą e-commerce usprawnia proces pakowania zamówień w sklepie internetowym, umożliwiając pracownikom magazynu bardziej efektywne wykorzystanie potencjału systemu WMS. ...
Jak wdrożyć proces rozliczeń transakcji zagranicznych w sklepie internetowym?
Zarządzanie finansami
Klienci porzucają nawet 70 proc. koszyków podczas zakupów online, m.in. z powodu braku dostępu do ulubionego sposobu płatności. Dostosowując metody transakcji do rynku sprzedaży, pamiętaj jednak, b...
Jak przygotować się do sprzedaży na marketplace przy wykorzystaniu platformy numerów GTIN – eProdukty
Sprzedaż na marketplace
Kody GTIN (Global Trade Item Number) to nie tylko unikalna kombinacja cyfr na opakowaniach produktów, ale także kluczowa informacja, która otwiera drzwi do międzynarodowej sprzedaży na platformach ...
Jak zoptymalizować proces rozliczeń transakcji międzynarodowych na platformach marketplace?
Zarządzanie finansami
Małe i średnie firmy z sektora e-commerce, które zaczynają sprzedawać za granicą, zwykle decydują się na współpracę z dużym podmiotem marketplace, np. z Amazonem. Z jednej strony znacznie poszerza ...