Alsendo

Wiodąca platforma technologiczna do zarządzania wysyłkami i dostawami. Nasze rozwiązania, oparte na nowoczesnej technologii zostały zaprojektowane z myślą o wygodzie oraz wydajności procesów logistycznych.
Dostarczamy narzędzia ułatwiające zarządzanie wysyłkami, oferując spersonalizowaną komunikację dla klientów sklepów internetowych oraz zautomatyzowane zwroty paczek. Dzięki funkcjom takim jak zaawansowana analiza przesyłek, spersonalizowana komunikacja z klientami oraz dedykowane wsparcie, ułatwiamy zarządzanie logistyką i wspieramy rozwój biznesu na rynku krajowym i międzynarodowym.
Dla większych przedsiębiorstw, zapewniamy platformę do zarządzania wysyłkami i dostawami, optymalny wybór przewoźnika, drukowanie etykiet (online i offline) i aktualizacje śledzenia. Odpowiadamy też na indywidualne potrzeby dużych klientów, oferując niestandardowe i dostosowane rozwiązania technologiczne.

Analiza potencjału sprzedażowego, Dostawa zamówień, Integracje e-commerce, Marketing, Narzędzie e-commerce, Obsługa klienta zagranicznego, Obsługa sprzedaży – inne marketplace, Obsługa sprzedaży na Amazon, Obsługa sprzedaży na Ebay, Obsługa sprzedaży na Emag, Obsługa zwrotów, Platforma e-commerce, Płatności

Warszawa

Usługi dostępne w ofercie firmy Alsendo

  • Alsendo obsługuje co roku średnio 60 mln paczek. Mamy ponad 300 tysięcy klientów biznesowych, a w zasięgu naszych usług pozostaje ponad 150 krajów.
  • Dostęp do ponad 190 integracji z najpopularniejszymi platformami e-commerce, ERP, WMS, firmami kurierskimi oraz podmiotami świadczącymi usługi dla firm.
  • Przesyłki krajowe  – obejmują dostawy door-to-door oraz do punktów odbioru, szybko i w atrakcyjnych cenach.
  • Przesyłki międzynarodowe – dzięki naszym zaawansowanym rozwiązaniom logistycznym, przesyłki cross-border umożliwiają łatwe rozszerzenie zasięgu Twojego biznesu na skalę globalną.
  • Przesyłki paletowe i półpaletowe umożliwiają dostarczanie nawet najbardziej niestandardowych ładunków dzięki pełnej gamie usług paletowych.
  • Automatyczna alokacja zamówień pozwala na znajdowanie odpowiednich przewoźników na podstawie szczegółów zamówienia, lokalizacji odbioru, miejsca docelowego oraz, co najważniejsze, Twoich preferencji.
  • Generowanie etykiet wysyłkowych (ręczne lub automatyczne).
  • Śledzenie zamówień i płatności za pobraniem umożliwia monitorowanie statusu zamówień oraz zwrotu płatności za pobraniem w czasie rzeczywistym.
  • Weryfikacja faktur przewoźnika zapewnia pełną widoczność danych dotyczących przesyłek oraz faktur przewoźników, co pozwala upewnić się, że są one zgodne z oczekiwaniami i umowami biznesowymi.
  • Zarządzanie zwrotami opiera się na inteligentnej alokacji przesyłek, co umożliwia skuteczne i efektywne zarządzanie tym procesem.
  • Raporty i analizy w czasie rzeczywistym wykorzystują dane dotyczące przesyłek, co pozwala na natychmiastowe identyfikowanie problemów z dostawą, minimalizowanie ryzyka opóźnień oraz monitorowanie efektywności sprzedaży.
  • Obsługa klienta na ostatnim etapie dostawy zapewnia płynny i efektywny proces dostawy dla Twojego biznesu.
  • Zunifikowana mapa punktów PUDO – zintegruj naszą dedykowaną mapę punktów odbioru z Twoją platformą e-commerce, oferując klientom unikalne doświadczenie dostawy paczek.
  • Spersonalizowane powiadomienia zwiększają sprzedaż poprzez reklamę na każdym etapie kontaktu z klientami.
  • Spersonalizowana strona śledzenia pozwala na komunikację z klientami Twojego e-sklepu w fazie posprzedażowej.