Poznaj firmy, które wspierają polskich przedsiębiorców MŚP w prowadzeniu internetowej sprzedaży za granicę. To grono doświadczonych ekspertów z całej Polski. Specjalizują się w wielu obszarach e-commerce, w tym sprzedaży, integracji systemów e-commerce, obsługą fulfillment i wysyłki zamówień.
Kategorie
Gonito
Gonito to zespół ekspertów z branży e-commerce, który wspiera w obsłudze i skalowaniu sprzedaży.
sprawdź ofertęiCEA Group
iCEA Group to międzynarodowa agencja digital marketingu, która od 16 lat wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu.
sprawdź ofertęBaseLinker
Najbardziej zaawansowany system do zarządzania e-commerce w jednym miejscu. Wspiera rozwoju biznesu, oszczędza czas i pieniądze i poprawia obsługę klienta.
sprawdź ofertęSales Intelligence
Od 11 lat dostarczamy kompleksowe rozwiązania marketingowe dla sektora e-commerce, w tym zajmujemy się wdrażaniem sklepów internetowych (zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym).
sprawdź ofertęNethansa
Pomagamy zwiększać zyski na marketplace’ach, dostarczając usługi wsparcia sprzedaży oraz zaawansowany system do dynamic pricingu.
sprawdź ofertęCzy chciałbyś, aby znalazła się tutaj wizytówka Twojej firmy? Zgłoś się do nas, jeśli chcesz być częścią portalu cross-border.pl!
współpracuj z namiCustommerce
Zwiększamy sprzedaż internetową ambitnych marek. Projektujemy i wdrażamy unikatowe karty produktów typu rich content.
sprawdź ofertęSalesupply
Wyspecjalizowane w e-commerce międzynarodowe call center ze wsparciem logistycznym. Poprawiamy obsługę klienta, obniżamy jej koszt oraz ułatwiamy skalowalność.
sprawdź ofertęTrusted Shops
Dbamy o bezpieczeństwo i łatwość zakupów online, oferując wzmacniające zaufanie rozwiązania dla e-sklepów na 15 rynkach w Europie.
sprawdź ofertęDealavo
Narzędzie do monitorowania cen z funkcją dynamic pricing dla sklepów internetowych i producentów e-commerce.
sprawdź ofertęConsulting Hungary
Ekspert w e-commerce na rynku środkowoeuropejskim. Pomagamy w logistyce i rozwoju e-biznesu na Węgrzech i w Rumunii.
sprawdź ofertęExpandeco
Zapewniamy obsługę klientów i organizujemy proces zwrotów dla e-commerce na nowych rynkach. Zajmujemy się procesem lokalizacji sklepów pod kątem oczekiwań lokalnych klientów.
sprawdź ofertęGet Noticed Agency
Get Noticed Agency to agencja digital marketingu i 1 z 10 firm w Polsce dedykowanych ekspansji zagranicznej wg Google.
sprawdź ofertęGS1 Polska
Organizacja GS1 jest jedynym dostawcą prawidłowych i unikalnych kodów EAN (numerów GTIN).
sprawdź ofertęArcusLink
Zapewniamy obsługę językową eksportowych i importowych transakcji, tłumaczeń przysięgłych w ponad 50 językach.
sprawdź ofertęRomicore
Zespół 40 ekspertów od e-commerce, którzy kompleksowo wspierają firmy w obsłudze i rozwoju sprzedaży w Polsce i za granicą.
sprawdź ofertęOlimp Marketplace
Zajmujemy się pełnym wsparciem w rozpoczęciu i rozwoju sprzedaży na marketplace.
sprawdź ofertęE-multicontent
E-multicontent to zespół wielojęzycznych copywriterów, specjalizujących się w treściach dla e-commerce. Tworzymy skuteczny content w ponad 35 różnych językach.
sprawdź ofertęMakesYouLocal
MakesYouLocal to firma o ponad 12-letnim doświadczeniu, która specjalizuje się we wspieraniu sklepów internetowych w rozszerzaniu działalności na rynkach zagranicznych.
sprawdź ofertęZaufane.pl
Zaufane.pl to zaawansowane narzędzie dla branży e-commerce, dzięki któremu wykorzystasz potencjał marketingu w 100%. Jesteśmy partnerem Google i jesteśmy zgodni z Dyrektywą Omnibus.
sprawdź ofertę7 Party Logistics + Sales
7 Party Logistic + Sales to firma oferująca kompleksowa obsługę sprzedaży oraz logistyki międzynarodowej.
sprawdź ofertęNajnowsze artykuły
Integracja platformy e-commerce z systemem WMS. Czy warto wdrożyć to rozwiązanie w swojej firmie?
Logistyka
Integracja systemu WMS z platformą e-commerce usprawnia proces pakowania zamówień w sklepie internetowym, umożliwiając pracownikom magazynu bardziej efektywne wykorzystanie potencjału systemu WMS. ...
Jak wdrożyć proces rozliczeń transakcji zagranicznych w sklepie internetowym?
Zarządzanie finansami
Klienci porzucają nawet 70 proc. koszyków podczas zakupów online, m.in. z powodu braku dostępu do ulubionego sposobu płatności. Dostosowując metody transakcji do rynku sprzedaży, pamiętaj jednak, b...
Jak przygotować się do sprzedaży na marketplace przy wykorzystaniu platformy numerów GTIN – eProdukty
Sprzedaż na marketplace
Kody GTIN (Global Trade Item Number) to nie tylko unikalna kombinacja cyfr na opakowaniach produktów, ale także kluczowa informacja, która otwiera drzwi do międzynarodowej sprzedaży na platformach ...
Jak zoptymalizować proces rozliczeń transakcji międzynarodowych na platformach marketplace?
Zarządzanie finansami
Małe i średnie firmy z sektora e-commerce, które zaczynają sprzedawać za granicą, zwykle decydują się na współpracę z dużym podmiotem marketplace, np. z Amazonem. Z jednej strony znacznie poszerza ...