Poznaj firmy, które wspierają polskich przedsiębiorców w prowadzeniu internetowej sprzedaży za granicę. To grono doświadczonych ekspertów z całej Polski. Dzięki ich wiedzy i doświadczeniu, możesz znacząco poprawić efektywność i zasięg swojej sprzedaży online za granicą. Wyszukaj firmę według kategorii działalności, typu świadczonej usługi lub według nazwy, a następnie skontaktuj się z nią poprzez formularz kontaktowy.
Filtruj według kategorii
Wyszukaj po nazwie firmy
Ebury
Ebury to międzynarodowy fintech specjalizujący się w usługach finansowych dla MŚP, który posiada status instytucji pieniądza elektronicznego.
Sprawdź ofertęTaxology
Taxology zapewnia kompleksowe wsparcie w obszarze podatku VAT firmom z branży e-commerce.
Sprawdź ofertęTerminus Group
Wspieramy przedsiębiorców w zastosowaniu przepisów celnych w handlu międzynarodowym. Wykonujemy eksport i import w Polsce i zagranicą.
Sprawdź ofertęecommerce.legal
ecommerce.legal to kancelaria prawna wyspecjalizowana w obsłudze podmiotów z branży e-commerce. Wspieramy firmy działające na polskim rynku, a także pomagamy w ekspansji na rynki zagraniczne.
Sprawdź ofertęCinkciarz.pl
Cinkciarz.pl to działający na rynku od 2010 r. globalny fintech udostępniający klientom biznesowym i indywidualnym usługi finansowe online.
Sprawdź ofertęCzy chciałbyś / abyś, aby znalazła się tutaj wizytówka Twojej firmy? Zgłoś się do nas, jeśli chcesz być częścią portalu cross-border.pl!
Współpracuj z namiASB Group
Dostawca rozwiązań księgowych, podatków, kadr i płac oraz korporacyjnych. Specjalizujemy się w doradztwie dla e-sklepów i rozliczeniach podatkowych międzynarodowej sprzedaży e-commerce
Sprawdź ofertęamavat®
Księgowość dla e-commerce oraz VAT Compliance na terenie całej Europy. Łączymy podatki z rozwiązaniami IT. Zintegrujemy, uporządkujemy i pozwolimy Ci zrozumieć dane płynące z Twojego e-commerce.
Sprawdź ofertęNajnowsze artykuły
Migracja sklepu internetowego – co powinieneś o niej wiedzieć?
Sprzedaż przez własny sklepW dynamicznym świecie e-commerce ciągłe dostosowywanie się do zmieniających się trendów, technologii i oczekiwań klientów jest kluczowym elementem sukcesu. Zdarza się jednak, że przejście na wyższy...
Jak przygotować firmę do sprzedaży na rynkach DACH? Najważniejsze statystyki!
MarketingRynek DACH, w skład którego wchodzi Austria, Niemcy i Szwajcaria zrzesza ponad 94 milionów użytkowników Internetu. Połowa z nich (47 milionów) regularnie robi zakupy poprzez social media (głównie p...
Analiza rynku – ważny fundament w strategii ekspansji
PrzygotowanieAnaliza rynku to proces zbierania, porządkowania i analizowania informacji o rynku docelowym. Ma na celu zrozumienie potrzeb i zachowań potencjalnych klientów, a także identyfikację szans i zagroże...
Jak dobrze wypozycjonować markę na nowym rynku (cz.2)
MarketingW pierwszej części tego artykułu powiedzieliśmy o korzyściach, jakie daje nam wdrożenie stron produktowych typu Rich Content w sklepach online podczas wejścia na nowe rynki. Do takich korzyści może...
Jak dobrze wypozycjonować markę na nowym rynku (cz.1)
MarketingZ tego artykułu dowiesz się, jakie wyzwania czekają na markę na nowym rynku zbytu, jak wykorzystać strony produktowe zdobywając pozycję rynkową w nowym otoczeniu, a także jakie benefity krótkotermi...
Alibaba.com – Twój start na globalnym rynku B2B
Sprzedaż na marketplaceAlibaba to największa międzynarodowa platforma handlu B2B, oferująca szerokie możliwości właścicielom firm, którzy chcą rozwijać swój biznes i docierać na zagraniczne rynki. Jej popularność dowodzą...