Poznaj firmy, które wspierają polskich przedsiębiorców MŚP w prowadzeniu internetowej sprzedaży za granicę. To grono doświadczonych ekspertów z całej Polski. Specjalizują się w wielu obszarach e-commerce, w tym sprzedaży, integracji systemów e-commerce, obsługą fulfillment i wysyłki zamówień.
Kategorie
Ebury
Ebury to międzynarodowy fintech specjalizujący się w usługach finansowych dla MŚP, który posiada status instytucji pieniądza elektronicznego.
sprawdź ofertęTaxology
Taxology zapewnia kompleksowe wsparcie w obszarze podatku VAT firmom z branży e-commerce.
sprawdź ofertęTerminus Group
Wspieramy przedsiębiorców w zastosowaniu przepisów celnych w handlu międzynarodowym. Wykonujemy eksport i import w Polsce i zagranicą.
sprawdź ofertęecommerce.legal
ecommerce.legal to kancelaria prawna wyspecjalizowana w obsłudze podmiotów z branży e-commerce. Wspieramy firmy działające na polskim rynku, a także pomagamy w ekspansji na rynki zagraniczne.
sprawdź ofertęCinkciarz.pl
Cinkciarz.pl to działający na rynku od 2010 r. globalny fintech udostępniający klientom biznesowym i indywidualnym usługi finansowe online.
sprawdź ofertęCzy chciałbyś, aby znalazła się tutaj wizytówka Twojej firmy? Zgłoś się do nas, jeśli chcesz być częścią portalu cross-border.pl!
współpracuj z namiASB Group
Dostawca rozwiązań księgowych, podatków, kadr i płac oraz korporacyjnych. Specjalizujemy się w doradztwie dla e-sklepów i rozliczeniach podatkowych międzynarodowej sprzedaży e-commerce
sprawdź ofertęamavat®
Księgowość dla e-commerce oraz VAT Compliance na terenie całej Europy. Łączymy podatki z rozwiązaniami IT. Zintegrujemy, uporządkujemy i pozwolimy Ci zrozumieć dane płynące z Twojego e-commerce.
sprawdź ofertęNajnowsze artykuły
Integracja platformy e-commerce z systemem WMS. Czy warto wdrożyć to rozwiązanie w swojej firmie?
Logistyka
Integracja systemu WMS z platformą e-commerce usprawnia proces pakowania zamówień w sklepie internetowym, umożliwiając pracownikom magazynu bardziej efektywne wykorzystanie potencjału systemu WMS. ...
Jak wdrożyć proces rozliczeń transakcji zagranicznych w sklepie internetowym?
Zarządzanie finansami
Klienci porzucają nawet 70 proc. koszyków podczas zakupów online, m.in. z powodu braku dostępu do ulubionego sposobu płatności. Dostosowując metody transakcji do rynku sprzedaży, pamiętaj jednak, b...
Jak przygotować się do sprzedaży na marketplace przy wykorzystaniu platformy numerów GTIN – eProdukty
Sprzedaż na marketplace
Kody GTIN (Global Trade Item Number) to nie tylko unikalna kombinacja cyfr na opakowaniach produktów, ale także kluczowa informacja, która otwiera drzwi do międzynarodowej sprzedaży na platformach ...
Jak zoptymalizować proces rozliczeń transakcji międzynarodowych na platformach marketplace?
Zarządzanie finansami
Małe i średnie firmy z sektora e-commerce, które zaczynają sprzedawać za granicą, zwykle decydują się na współpracę z dużym podmiotem marketplace, np. z Amazonem. Z jednej strony znacznie poszerza ...