Poznaj firmy, które wspierają polskich przedsiębiorców w prowadzeniu internetowej sprzedaży za granicę. To grono doświadczonych ekspertów z całej Polski. Dzięki ich wiedzy i doświadczeniu, możesz znacząco poprawić efektywność i zasięg swojej sprzedaży online za granicą. Wyszukaj firmę według kategorii działalności, typu świadczonej usługi lub według nazwy, a następnie skontaktuj się z nią poprzez formularz kontaktowy.
Filtruj według kategorii
Wyszukaj po nazwie firmy
Ebury
Ebury to międzynarodowy fintech specjalizujący się w usługach finansowych dla MŚP, który posiada status instytucji pieniądza elektronicznego.
Sprawdź ofertęTaxology
Taxology zapewnia kompleksowe wsparcie w obszarze podatku VAT firmom z branży e-commerce.
Sprawdź ofertęTerminus Group
Wspieramy przedsiębiorców w zastosowaniu przepisów celnych w handlu międzynarodowym. Wykonujemy eksport i import w Polsce i zagranicą.
Sprawdź ofertęecommerce.legal
ecommerce.legal to kancelaria prawna wyspecjalizowana w obsłudze podmiotów z branży e-commerce. Wspieramy firmy działające na polskim rynku, a także pomagamy w ekspansji na rynki zagraniczne.
Sprawdź ofertęCinkciarz.pl
Cinkciarz.pl to działający na rynku od 2010 r. globalny fintech udostępniający klientom biznesowym i indywidualnym usługi finansowe online.
Sprawdź ofertęCzy chciałbyś / abyś, aby znalazła się tutaj wizytówka Twojej firmy? Zgłoś się do nas, jeśli chcesz być częścią portalu cross-border.pl!
Współpracuj z namiASB Group
Dostawca rozwiązań księgowych, podatków, kadr i płac oraz korporacyjnych. Specjalizujemy się w doradztwie dla e-sklepów i rozliczeniach podatkowych międzynarodowej sprzedaży e-commerce
Sprawdź ofertęamavat®
Księgowość dla e-commerce oraz VAT Compliance na terenie całej Europy. Łączymy podatki z rozwiązaniami IT. Zintegrujemy, uporządkujemy i pozwolimy Ci zrozumieć dane płynące z Twojego e-commerce.
Sprawdź ofertęNajnowsze artykuły
Dlaczego wizualne przedstawienie produktu w e-commerce powinno być wysoko na liście priorytetów?
MarketingW świecie e-commerce, gdzie klienci nie mogą fizycznie dotknąć produktu przed zakupem, wizualna prezentacja staje się kluczowym elementem sukcesu sprzedażowego. Dowiedz się, dlaczego odpowiednie pr...
Wizytówka Google My Business znaczącym wsparciem w rozwoju e-commerce za granicą
MarketingW erze globalizacji i cyfryzacji możliwości ekspansji biznesu są niemal nieograniczone. Jednak, aby skutecznie konkurować na międzynarodowej arenie ważne jest wykorzystanie narzędzi, które nie tylk...
Cena i jakość – 5 najważniejszych pytań o logistykę transgraniczną dla e-commerce
LogistykaSprzedaż za granicę to naturalny sposób rozwoju e-sklepu. Handel krajowy prędzej czy później osiąga swoje limity, a rynek międzynarodowy pozwala w praktyce na nieograniczone docieranie do nowych kl...
CDON marketplace – ruszaj do Skandynawii i rozpocznij sprzedaż
Sprzedaż na marketplaceTermin Skandynawia nie ma jednoznacznej definicji i w jej skład, w zależności od definicji, zaliczane są różne kraje. Na potrzeby dzisiejszego artykułu przyjmijmy, że składają się na nie Szwecja, N...
Jak stworzyć skuteczną strategię zwrotów zagranicznych?
LogistykaJeśli jesteś sprzedawcą internetowym, wiesz jak dużym wyzwaniem są zwroty produktów. Każdy zwrot to nie tylko stracona sprzedaż, ale także dodatkowe koszty logistyczne, które mogą znacząco obniżyć ...
Czym powinna charakteryzować się efektywna platforma e-commerce w ekspansji zagranicznej?
Sprzedaż przez własny sklepEkspansja zagraniczna to ambitny krok dla każdego e-commerce, jednak niesie też ze sobą wiele korzyści. Otwiera bowiem drzwi do nowych rynków i większych możliwości sprzedażowych, a co za tym idzie...