Przygotuj się z nami do eksportu online
Korzyści e-handlu
Dowiedz się, dlaczego warto rozszerzyć sprzedaż o nowe kraje i co sprawia, że e-commerce to dobre narzędzie do rozwijania eksportu.
Audyt gotowości do e-eksportu
Wykonaj darmowy test sprawdzający gotowość Twojej firmy do rozpoczęcia internetowego eksportu.
Opracowanie strategii
Z naszego poradnika dowiesz się, jak opracować strategię sprzedaży zagranicznej w e-commerce krok po kroku.
Skorzystaj z naszych narzędzi
Mapa rynków e-commerce
Poznaj kluczowe informacje o zagranicznych rynkach e-commerce. Zapoznaj się ze wskaźnikami przydatnymi na każdym etapie opracowania strategii eksportu internetowego.
Wyszukiwarka marketplace'ów
Jedyna w Polsce baza zagranicznych platform sprzedażowych. Sprawdź najbardziej popularne platformy marketplace na zagranicznych rynkach. Dowiedz się, gdzie możesz oferować swoje produkty.
Znajdź partnera B2B
Integracje
i oprogramowanie
Poznaj dostawców specjalistycznego oprogramowania dla e-commerce. Wykorzystaj moc integracji dla usprawnienia swojej działalności w e-commerce.
Logistyka
i fulfillment
Zapewnij swojej firmie niezawodne procesy logistyczne, w tym magazynowania i wysyłki za granicę. Poznaj firmy z bogatym doświadczeniem w transgranicznej obsłudze zamówień i zwrotów.
Prawo, finanse
i podatki
Usprawnij proces sprzedaży w obszarach: prawo w zagranicznej sprzedaży przez Internet, finanse, podatki, rozliczenia transakcji i wymiana walut.
Wsparcie
sprzedaży
Poznaj praktyków zagranicznej sprzedaży przez Internet, gotowych do wsparcia Twoich celów sprzedażowych i marketingowych w dowolnym kraju.
Poznaj historię
firm, którym się udało
Najnowsze artykuły
ManoMano – sprzedawaj artykuły DIY na 5 rynkach jednocześnie
Sprzedaż na marketplaceWitaj w świecie DIY! Artykuł, który właśnie zaczynasz czytać, zabierze Cię w podróż po francuskim marketplace ManoMano, gdzie Do It Yourself przekształca się w biznesową możliwość. Odkryj, dlaczego...
Jednym z celów Komisji Europejskiej jest skuteczne zwalczanie oszustw podatkowych na gruncie podatku VAT, dlatego też stworzenie Centralnego Elektronicznego Systemu Informacji o Płatnościach (CESOP...
Mobilna wersja sklepu internetowego – jak rozwinąć, aby nie stracić zagranicznych klientów?
Sprzedaż przez własny sklepW erze cyfrowej rewolucji mobilność stała się kluczowym czynnikiem determinującym sukces w e-commerce. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii oraz coraz większym udziałem użytkowników korzystający...
Migracja sklepu internetowego – co powinieneś o niej wiedzieć?
Sprzedaż przez własny sklepW dynamicznym świecie e-commerce ciągłe dostosowywanie się do zmieniających się trendów, technologii i oczekiwań klientów jest kluczowym elementem sukcesu. Zdarza się jednak, że przejście na wyższy...
Jak przygotować firmę do sprzedaży na rynkach DACH? Najważniejsze statystyki!
MarketingRynek DACH, w skład którego wchodzi Austria, Niemcy i Szwajcaria zrzesza ponad 94 milionów użytkowników Internetu. Połowa z nich (47 milionów) regularnie robi zakupy poprzez social media (głównie p...
Analiza rynku – ważny fundament w strategii ekspansji
PrzygotowanieAnaliza rynku to proces zbierania, porządkowania i analizowania informacji o rynku docelowym. Ma na celu zrozumienie potrzeb i zachowań potencjalnych klientów, a także identyfikację szans i zagroże...
Case study
Czy można zaistnieć na sześciu europejskich rynkach jednocześnie? Case study cross-border e-commerce FAKRO
Cross-border.pl: Stworzenie nowej platformy sprzedażowej dla marki z kategorii budowlanej to jedno. Druga decyzja pozwoliła tę markę pokazać Europie, wprowadzając ją na aż na sześć rynków europejsk...
Ekspansja była przełomowym momentem dla naszej firmy – Droga do sukcesu w zagranicznym e-commerce sklepu Strefatenisa.com.pl
cross-border.pl: Pasjonujące kariery Igi Świątek i Huberta Hurkacza, a wcześniej Agnieszki Radwańskiej, od lat rozpalają aktywność graczy na kortach w Polsce i generują popyt na rynku marek tenisow...
Partnerzy
Partnerzy instytucjonalni