Alsendo

Wiodąca platforma technologiczna do zarządzania wysyłkami i dostawami. Nasze rozwiązania, oparte na nowoczesnej technologii zostały zaprojektowane z myślą o wygodzie oraz wydajności procesów logistycznych.
Dostarczamy narzędzia ułatwiające zarządzanie wysyłkami, oferując spersonalizowaną komunikację dla klientów sklepów internetowych oraz zautomatyzowane zwroty paczek.

Obsługa sprzedaży na Amazon, Obsługa sprzedaży na Emag, Obsługa sprzedaży – inne marketplace, Obsługa klienta zagranicznego, Analiza potencjału sprzedażowego, Dostawa zamówień, Obsługa zwrotów, Platforma e-commerce, Integracje e-commerce, Narzędzie e-commerce, Obsługa sprzedaży na Ebay

Warszawa

Dzięki funkcjom takim jak zaawansowana analiza przesyłek, spersonalizowana komunikacja z klientami oraz dedykowane wsparcie, ułatwiamy zarządzanie logistyką i wspieramy rozwój biznesu na rynku krajowym i międzynarodowym.
Dla większych przedsiębiorstw, zapewniamy platformę do zarządzania wysyłkami i dostawami, optymalny wybór przewoźnika, drukowanie etykiet (online i offline) i aktualizacje śledzenia. Odpowiadamy też na indywidualne potrzeby dużych klientów, oferując niestandardowe i dostosowane rozwiązania technologiczne.

Usługi dostępne w ofercie firmy Alsendo

  • Alsendo obsługuje co roku średnio 60 mln paczek. Mamy ponad 300 tysięcy klientów biznesowych, a w zasięgu naszych usług pozostaje ponad 150 krajów.
  • Dostęp do ponad 190 integracji z najpopularniejszymi platformami e-commerce, ERP, WMS, firmami kurierskimi oraz podmiotami świadczącymi usługi dla firm.
  • Przesyłki krajowe  – obejmują dostawy door-to-door oraz do punktów odbioru, szybko i w atrakcyjnych cenach.
  • Przesyłki międzynarodowe – dzięki naszym zaawansowanym rozwiązaniom logistycznym, przesyłki cross-border umożliwiają łatwe rozszerzenie zasięgu Twojego biznesu na skalę globalną.
  • Przesyłki paletowe i półpaletowe umożliwiają dostarczanie nawet najbardziej niestandardowych ładunków dzięki pełnej gamie usług paletowych.
  • Automatyczna alokacja zamówień pozwala na znajdowanie odpowiednich przewoźników na podstawie szczegółów zamówienia, lokalizacji odbioru, miejsca docelowego oraz, co najważniejsze, Twoich preferencji.
  • Generowanie etykiet wysyłkowych (ręczne lub automatyczne).
  • Śledzenie zamówień i płatności za pobraniem umożliwia monitorowanie statusu zamówień oraz zwrotu płatności za pobraniem w czasie rzeczywistym.
  • Weryfikacja faktur przewoźnika zapewnia pełną widoczność danych dotyczących przesyłek oraz faktur przewoźników, co pozwala upewnić się, że są one zgodne z oczekiwaniami i umowami biznesowymi.
  • Zarządzanie zwrotami opiera się na inteligentnej alokacji przesyłek, co umożliwia skuteczne i efektywne zarządzanie tym procesem.
  • Raporty i analizy w czasie rzeczywistym wykorzystują dane dotyczące przesyłek, co pozwala na natychmiastowe identyfikowanie problemów z dostawą, minimalizowanie ryzyka opóźnień oraz monitorowanie efektywności sprzedaży.
  • Obsługa klienta na ostatnim etapie dostawy zapewnia płynny i efektywny proces dostawy dla Twojego biznesu.
  • Zunifikowana mapa punktów PUDO – zintegruj naszą dedykowaną mapę punktów odbioru z Twoją platformą e-commerce, oferując klientom unikalne doświadczenie dostawy paczek.
  • Spersonalizowane powiadomienia zwiększają sprzedaż poprzez reklamę na każdym etapie kontaktu z klientami.
  • Spersonalizowana strona śledzenia pozwala na komunikację z klientami Twojego e-sklepu w fazie posprzedażowej.

Zainteresowała Cię oferta tej firmy?

Poprzez naszą platformę masz możliwość przesłania swojego zapytania o współpracę bezpośrednio do jej przedstawicieli!

W tym celu użyj poniższego formularza kontaktowego.

    Przeczytaj artykuły Alsendo

    Poznaj trendy i procesy dostaw przesyłek zagranicznych na przykładzie trzech rynków: Włoch, Węgier i Francji

    Logistyka

    Ekspansja e-commerce na rynki zagraniczne to atrakcyjna perspektywa dla wielu firm ale zrozumienie lokalnych trendów i specyfi...